piu

Alla inlägg den 6 maj 2009

Av pirkko sundeborn - 6 maj 2009 19:48

Ja just det vi har varit ute , varit på stan o grejat lite av varje dom dagarna jag har inte skrivit, Idag har Ingvar o Bengan varit till Edlunds o rättat upp staketet, sedan har han börjat o ta upp plattorna på "filikomesen " där på baksidan uteplatsen alltså, försöker att fixa till det för en liten peng, allt är ju bättre än de ser ut nu, fruktansvärt tillo med katastrofalt vill jag säga. Men det kanske blir fint ??? Sedan har I o B varit på sjukhuset o hälsat på Rune han ligger där sedan valborg. Nu gör vi inte så mycket I läser kvällstidningen, ids inte göra mer, eller det är ju Ingvar som gör o jag dirigerar, det är inte som förr för några år sedan bara. då var det fullt ös på tanten, men men vad ska man göra?? Gör lite små pyssel bara, o det räcker väl det, fast jag har så himla svårt o acceptera det att man ska vara så jäkla odyglig. Nu skiner solen men det är rätt så kyligt hörde åskan i eftermiddags o då brukar det blir kallare när den har mullrat en stund. Ja nu ska jag lägga bara in strömmingen i lake. Ni får ha det.

Ovido - Quiz & Flashcards