piu

Direktlänk till inlägg 15 juni 2011

ALLT GÅR I 100 knyck....

Av pirkko sundeborn - 15 juni 2011 20:25

Ja så kan man säga det o ändå är jag inte borta hela dagar , men man har väl blivit äldre o sedan tar det tid innan musklerna har byggt upp sig igen, Är på ICA det är skit roligt  timmarna går så fort , så jag "glömmer " o gå hem ibland får dom säga till att ska du inte gå hem. så kul är det faktiskt. Men man blir trött så jag orkar knappt laga mat när jag kommer hem. Inatt har vi även haft trollet här  vi var på Cirkus igår kväll med henne o Benny , sedan stannade hon här o sov ville basta som vanligt , hon älska det . Idag var hon med farfar medans jag jobbade det hade gått bra, hon kom o mötte mig vid ytter dörren när jag kom hem o sa , jag ska sova en natt till här.men Benny var o hämtade hem henne efter jobbet , Ingvar ska väl göra ngt. imorgon det blir inget gjort om man har de små liven . o på fred, så kommer ev. Alicia hit en stund medans Mutti jobbar om inte Jens har kommit hem. På lördag ska vi med Statoil o åka Medvind o äta ombord oxå förstårs hoppas det inte blåser gillar inte om det gungar . O helgen efter är det ju midsommar vi får se vart det bär i väg då, o dess förr innan ska vi gratta en som fyller 8 år huga vad tiden går, inte länge sedan hon satt i moffas knä o åt alltid, hon sa då att hon skulle alltid sitta där o äta på hans tallrik, ja det ser man nu är hon stora tjejen , inte så roligt l'änge o vara med mormor /morfar.Nästan lite "skämmigt " ja, ja så är livets gång. Nu  ska jag gå o ta kvällsfika , fast jag skulle behöva hoppa över det .Ha det så bra i lingonskogen alla glada.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av pirkko sundeborn - 23 mars 2012 06:10

 Ja det var det , men det blir inte så att man går in o skriver , i o m att man är i FB o kollar ist. Orkar inte ens skriva  allt som har hänt o händer jobbar o står i  , ska iväg till jobbet strax, men det är ju fredag så det är skönt, Jag tror att ...

Av pirkko sundeborn - 23 mars 2012 06:10

 Ja det var det , men det blir inte så att man går in o skriver , i o m att man är i FB o kollar ist. Orkar inte ens skriva  allt som har hänt o händer jobbar o står i  , ska iväg till jobbet strax, men det är ju fredag så det är skönt, Jag tror att ...

Av pirkko sundeborn - 13 januari 2012 17:22

Nu bloggar jag nästan aldrig , man är väl på FB  istället. det har hunnit hänt mycket sen jag skrev sist  gubben o jag  var till Stockholm  när han fyllde  en massa år, jag överraskade  med en weekend med mat hotell supe  skansens nyårs klockor  m, m...

Av pirkko sundeborn - 13 december 2011 15:30

Hemligt så här års jul o-NYÅR ........Borta med vinden .......... ingen  ,inget eller något ,,,,,,,,Alla ska  lyssna på den  ni!!!!!!!! ...

Av pirkko sundeborn - 11 december 2011 08:30

Ja snart är det ju jul ,,känns inte som så, livet går med raska steg jobb hem äta sova , orkar inte så mycket mer, nu har jag vickat 5 veckor på så gott som 100 % nästan . så gamla tanten orkar liksom inte så mycket mer, Nu har jag blivit förkyld oxå...

Ovido - Quiz & Flashcards