piu

Direktlänk till inlägg 27 april 2008

Goda gärningar

Av pirkko sundeborn - 27 april 2008 19:00

Idag har det varit full speed hela dagen. Hela helgen förresten, igår var Robin här o kopplade all el i källaren, så Ingvar slog på bastun på en gång  fast klockan var nästan 23  men basta skulle han i den nya , jag var också fram o tillbaks där inne en sväng, men vi har inte hunnit städa där ännu o tvättstugan är omålad.Igår var moster o gubben hennes här hela dagen hon o jag gjorde i ordning runt önske brunnen, skulle köpa ett träd på Norells men det var stängt redan när vi hann dit. Benny var också här på morgonen o tog bort 3 stubbar han testade hur det gick som när han ändå var här ute i andra ärenden med traktorn, det gick bra men vi ska ta hit en grävare istället det är enklare. Idag har vi "städat " lite ute så gott det har gått. ser lite mer anständigt ut. Sen kom min kusin på besök med barnen o mannen, en jänta deras hade fotbollskupp på NSK så de var här 3 timmar medans det var hennes tur o spela igen. Inte så ofta de kommer på besök fast de bor bara i Timrå men alla har ju sitt. Men när det väl händer så vi har så mycket att snacka om. imorgon ska jag till sjukgymnasten igen faktiskt skönt är lite stel o ont fortvarande men det blir väl bättre. Valborgsmässo afton kommer J, J o A hit vi ska äta Tacos vid 17 tiden sen ska vi gå till majelden efter det går vi hem o ta en kopp kaffe o tårta, B. C  oC kunde inte komma de var bjudna till deras komppisar på middag. Det blir nog inte så lång uppesittar kväll för Ingvar o Jeanette jobbar 1 :ta Maj. nu ska jag gå o ta en kopp java efter maten har ätit hemgjorda köttbullar , potatis o sås det var gott. Ni får ha en trevlig kväll alla glada  vi hörs.

 
 
anki

anki

29 april 2008 07:06

Grattis på födelsedagen hipp hipp hurra vi ses en annan dag kram Anki

http://anki

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av pirkko sundeborn - 23 mars 2012 06:10

 Ja det var det , men det blir inte så att man går in o skriver , i o m att man är i FB o kollar ist. Orkar inte ens skriva  allt som har hänt o händer jobbar o står i  , ska iväg till jobbet strax, men det är ju fredag så det är skönt, Jag tror att ...

Av pirkko sundeborn - 23 mars 2012 06:10

 Ja det var det , men det blir inte så att man går in o skriver , i o m att man är i FB o kollar ist. Orkar inte ens skriva  allt som har hänt o händer jobbar o står i  , ska iväg till jobbet strax, men det är ju fredag så det är skönt, Jag tror att ...

Av pirkko sundeborn - 13 januari 2012 17:22

Nu bloggar jag nästan aldrig , man är väl på FB  istället. det har hunnit hänt mycket sen jag skrev sist  gubben o jag  var till Stockholm  när han fyllde  en massa år, jag överraskade  med en weekend med mat hotell supe  skansens nyårs klockor  m, m...

Av pirkko sundeborn - 13 december 2011 15:30

Hemligt så här års jul o-NYÅR ........Borta med vinden .......... ingen  ,inget eller något ,,,,,,,,Alla ska  lyssna på den  ni!!!!!!!! ...

Av pirkko sundeborn - 11 december 2011 08:30

Ja snart är det ju jul ,,känns inte som så, livet går med raska steg jobb hem äta sova , orkar inte så mycket mer, nu har jag vickat 5 veckor på så gott som 100 % nästan . så gamla tanten orkar liksom inte så mycket mer, Nu har jag blivit förkyld oxå...

Ovido - Quiz & Flashcards