piu

Alla inlägg den 8 april 2008

Av pirkko sundeborn - 8 april 2008 21:32

Ja, fick hit Anki på lunch iallafall hon kunde tydligen inte motstå frestelsen jag visste att hon älskar kål i alla former, så vi åt o surrade en "liten" stund , hon hade så mycket på tapeten idag skulle hit o dit innan hon skulle hämta gubben sin från jobbet, det är roligt besök när hon kommer vi sitter inte precis tyst. Båda vi är sådana prat kvarnar, det bara kommer ord ur munnarna på oss, ibland vet jag inte varifrån vi får allt prat.tänk när vi två var fiske vakter tillsammans ibland, träffade massa gubbar som var o fiskade en del pratade också mycket det tog så lång tid för oss att gå runt alla sjöar. Allan förbjöd oss att prata med fiskare vi skulle enbart kolla korten, men vad i allsin dag spelade det för roll vi hade ju inte betalt det vi gjorde, men han var nog avundsjuk på oss skulle jag tro?  I eftermiddag fick vi kärt besök också Alicia o Jesse kom tog en kopp.Sen satt vi o tittade på grannfejden, vilket sjukt program med alla idioter en del är ju helt knäppa tycker jag det tror jag att även dom 2 som är medlare tycker som jag helt galna en del.Nu har min äkta hälft gått o lagt sig.Så nu sätter jag punkt för idag, god natt på er alla.

Av pirkko sundeborn - 8 april 2008 08:45

Var igår på apoteket o köpte Tiger balsam smorde halva kroppen med det igår kväll o se har faktiskt sovit bättre, väldigt "sexig" doft har jag nog spridit omkring mig inatt , då även bihålorna har öppnat sig, men det struntar jag i huvudsaken att jag skulle få sova någorlunda.Igår gjorde jag även dolmar Anki har skrivit halva veckan om sina kåldolmar så jag har blivit så sugen, gjorde även pudding av "resterna", så idag ska vi äta dolmar, gott.Hoppas att Anki kommer på besök idag när hon ändå ska till byn så kan jag bju henne "rest pudding" så kom hälsa på Anki!!!!!!!  Christina ringde igår kväll surrade en bra stund, om allt mellan himel o jord. Pratade även med  våra kärleks frukter båda två, de hade det bra, Carros arbets kamrat 29 år hade fått en brusten bråck i huvudet ligger i Umeå, så ung människa, men det ser man det är inte garanti om man är ung eller gammal. Men hon hade goda chanser o bli återställt tur är väl det.Lill trollet Cornelia snurrar runt, runt sa Benny blir förbajad när sängen inte "räcker "till, Vad fort det går med de små liven, tyckte att hon nyss föddes. Alicia blir ju 5 till midsommar hon har redan önskat sig present en prinsess lampa till sitt rum , vad annars det är bara prinssar o prinsessor som gäller för den lilla damen just nu, tyckte till o med att vi skulle tapetserat "hennes" rum här på Linv. med sessa tapet,men det fick inte bli så, då hade nog folk undrat om vi är totalt knäpp , ja lite mer än vi är normalt.Nu ska jag dricka lite mer kaffe, det är min älsklings dryck, kaffe är aldrig fel, eller hur?vi hörs ha en bra tisdag!!!

Ovido - Quiz & Flashcards