piu

Alla inlägg den 4 april 2008

Av pirkko sundeborn - 4 april 2008 18:14

Idag skulle jag åka o handla mer grejer ner, det gick ju så himla bra att få hjälp på Bauhaus väldigt hjälpsamma grabbar som jobbar där de lyfte åt mig säckarna o kom o frågade om man behöver hjälp nästan för mycket, men bättre det än vänta o springa efter o leta ihjäl sig. Men sen när jag kom till kassan började det trassel de fick stähga den kassan jag stog i för min skull tjejen som satt i kassan frågade mig o ville se först att jag hade Bauhaus kort men vi har inte hunnit o få det ännu, men då hade jag pappret som man skulle ha med sig när man handlar så länge kortet kommer,hon tittade på pappret  drog summan 860 kr men sen jag skulle skriva under det gick inte för det var utställt på Ingvar hon fick ropa hjälp för dom skulle ta det på kontot det hade hon hunnit redan knappat in så dom fick dra ur sladden till kassa apparaten börja om , det funkade inte de skulle sätta tillbaka pengarna de hade dragit, så då kom ytterligare en kille till hjälp vi fick gå på ett annat ställe så han fixade det till slut , jag betalade det kontant tur så jag hade pengar på mig. De bad tusen gånger om ursäkt för strulet jag var där säkert 45 minuter extra , så kan det gå med modernatiter dom kan då minnsan grånla , men det gick ju bra. Hem kom jag med varorna, svängde in på Lidl på vägen hem handlade lite delar där.  Så nu är jag hemma igen i mitt LJUVA HEM ...... skönt, ska titta på TV kl.8 Carina flyttar in hos Lasse Berghagen kan bli kul. Vi höres , nu ringde Benny o berättade att lill -fröken  hade ätit papper så hon sköjdes , snabbt går det hon kan ju ta sig hit o dit med hjälp av gå stolen OOOOOOOOOH VAD KUUUUUUUL ,tycker de säkert dom små liven. Ha en trevlig afton

Ovido - Quiz & Flashcards