piu

Alla inlägg den 11 april 2008

Av pirkko sundeborn - 11 april 2008 10:41

Inatt sov jag faktiskt bättre Min dotter var så snäll igår em. så hon kom med massa grejer till mig som kunde hjälpa  lat ryggen . Tack så hemskt mycket. Jag gick o la mig vid 9 tiden redan faktiskt så somnade , sov till nästan halv 1. gick o värmde vetekuddarna  o tog piller somnade om. sen var jag uppe 3 o sen sov jag till7 . så det var relativt lugnt. Idag ska jag ta det lilla lugnt, Lagar väl bara middag kyckling blir det men vet inte än hur eller vilken form det blir. Imorgon jobbar ju gubben också , hela dagen sen går han på fri vecka igen.Då tillbringar han väl hela veckan i sin källare . Han får hålla på själv för bengan o frun åker bort till vveckan. Men det går för det är bara ensam jobb kvar inga tunga grejer kvar att göra . Trångt också att vara 2 det han ska göra inne i bastun. Hoppas att jag är bra så kan måla o börja städa lite . Tror mig eller ej så såg jag att samme person som ringde igår ringde även i morse. Men då sket jag i att svara , ibland är det bra att ha nummerpresentation. Men det är bara det som jag inte svarar, känndes som jag vill inte eller orkade ej. Ja ,ja nu ska jag gå o värma lite mat aktigt, vet inte riktigt vad jag ska ta.Något finns det väl att stoppa i munnen, är inte så hungrig heller .Kanske varm macka o java förstårs. Ha det alla glada.

Ovido - Quiz & Flashcards