piu

Alla inlägg den 5 april 2008

Av pirkko sundeborn - 5 april 2008 13:11

Idag har jag hunnit mycket, har gjort Janssons, köttfärslimpa skalat potatis , gjort lyx drömtårta dammsugit . Det händer lite när man sätter i gång jag måste ändå vara hemma o serva gubbarna de ska ha mat o kaffe vartannat hela tiden tycker jag o i o med att  vi har en som hjälper till så måste det vara lite annorlunda mat hållning skillnad om  det är bara vi två. Vilket konstigt väder det regnar o solen skiner. Ja snön smälter väl bort, men det vet i tusan om det är så skönt då kommer ju allt elände ute fram jobb, jobb skriker det bara överallt, fy farao.Börjar bli faktiskt less på skiten, jag får bryt när folk går förbi o pekar , jag blir så arg, har inte folket FOLKVETT man pekar inte på det viset, hoppas att det kommer o bli fint här ute också så slipper dom jävlarna titta o peka. Har lust o öppna dörren o visa tungan eller ändå värre arslet till dom. Ja, ja det om det nu ska jag brygga lite java ha det gott folket.

Ovido - Quiz & Flashcards