piu

Alla inlägg den 3 april 2008

Av pirkko sundeborn - 3 april 2008 19:39

Jippii vad duktig jag var har varit o målat halva tvättstugan . Jag var så målig som ett litet barn när jag kom upp, fick slänga mig i duchen o skruppa mig tur att det är vatten löslig färg. Sen gick jag över till Ingrid med gamla Hemmets veckotidningar, fick en kopp, var där bara en halv timme max jag skulle hem o äta mat. Så nu åker jag i allafall ingenstans som jag hade tänkt är väl sent o åka till folk. Sitter väl o tittar på dumburken en stund vet inte om det är något att se är ingen T V människa precis.Har den på som sällskap när jag är hemma ensam. Ha det allt folket ( Anki när du läser detta , så det var inte jag som jamade inatt det var grannarnas katt) så det så. Så hett är det inte efter 35 år med samme karl, eller hur gör du??????????? Genom sig själv känner man andra brukar man säga. Eller har jag fel???????????????

Av pirkko sundeborn - 3 april 2008 12:56

Igår kväll gick o la mig vid 23.30 ca hann precis somna så vaknade av att det lät som någon hade ihjäl någon eller våldtäkt, klev upp o smög runt som en tjuv i huset, då såg jag en katt på framsidan det var den jäkeln som lät ja då är det vår på riktigt tur att inte gubbarna skriker så hemskt. det klart det var ju syndom katt skrället hittade väl inte någon partner för numera är väl katterna kastrerade. Sen somnade jag då kom Ingvar men det var inte någon Mars katt iallafall tack o lov för det. Idag har jag bara lagat lunch till gubbarna det blev färdig köpt Kycklingpanna det gick ju äta det med . Till middag ska vi äta stekt strömming o mos gott. Var nere o tittade på arbetare det går frammåt i allafall , Idag tror jag att jag ska åka o hälsa på någon, känns lite så. Men vi får se hur jag gör, eller ska gå o börja måla nere, men dom har ju gjutit idag en del så jag kanske måste vänta annars måste man hoppa över vissa partier, så det blir lite göra om stilen så då väntar jag tror jag. trappuppgången kan jag heller inte måla för de går ju fram o tillbaks så skitar dom ner det också annars får dom akta hela tiden , så det tar vi sist. Ha en trevlig eftermiddag alla glada.

Ovido - Quiz & Flashcards