piu

Alla inlägg den 10 april 2008

Av pirkko sundeborn - 10 april 2008 14:23

Ja måste bara skriva att jag är så f-bannad på vissa , nu j-kla är det slut att jag ska bara ta skit från andra. Bara lyssna o svälja. NU ska jag börja att vara lika jävla spydig tillbaka röra deras ömma punkter, så får vi se hur i helsike det känns, snart orkar jag inte svara i telefon ens när jag ser numret.Jag har väl klarat mig rätt så bra här i livet tycker jag ialla fall fått 2 friska barn o 2 underbara barnbarn, ett hem o.s.v Ska man ha något mer, super , knarkar eller använder några andra droger heller gör jag inte . så var i h-te är felet?????? den frågan ställer jag mig själv måste tänka efter eller ids jag det NEJ. Det skiter jag i allt. Det får dom tänka som tydligen VET . Idag skriver jag inte mer , vill inte prata med någon människa heller, Nu vill jag bara vara ensam. Det hjälpte att skriva ner ilskan faktiskt, det är inte lönande för någon o fråga mig vad saken gäller , för de närmaste vet nog redan så det är inget nytt.

Av pirkko sundeborn - 10 april 2008 11:57

Ja så helsikes ont har jag haft inatt i RYGGEN det brukar jag inte ha annars men nu verkar det vara ont överallt o ingenstans, man har väl blivit gammal o utsliten? Idag ska jag hålla mig lugn, får vi se om jag ska ta en kort prommis till byn, kanske bra för ryggen. Har badat i så helsikes varmt vatten nu på morgonen så det sved i skinnet men det vart lite bättre. Igår kväll när vi satt på det skatte möte i över 3 timmar så trodde att rygg helsiket skulle gå av. Fatta inte period vis vad de sa så ont gjorde det. men, men det om detta. Snälla Bengt var här vid halv 9 o skottade snö eländet åt mig, det hade jag ändå inte tänkt o gjort idag, men det var väldigt snällt av honom.Så 1000 tack för den hjälpen. Idag har visst min make namnsdag så grattis, grattis. någon extra gott får han inte idag bara en gammal ofärdig kärring att komma hem till. Han ska på företags sköterskan idag det ska alla på Statoil göra, blodprover först o främst handlar det  väl om o trygget, men bra att de gör det i jämna mellan rum. Idag skulle jag gå ner ientligen men det får vara, måste ta lite lungt o inte yrsa i sta när man är så här. Pratade med sonen igår det var en tjej kompis sen förr som hade förkortat sitt liv, tragiskt när det går så långt. Unga människan livet har ju bara nyss börjat. Annars var det som vanligt med dom förrutom lill damen hade inte varit på sitt bästa humör i tisdags kväll hade bara skrikit o varit allmänt gnällig.Så han var så trött igår o han skulle jobba över visste inte hur länge heller, ja, ja så är det att vara småbarns föräldrar det är inte bara rosen rött o gulligt hela tiden, det får man räkna med .Men tur är väl det att det inte är varje dag hon är arg.Men det är ju deras sätt att utrycka sig sitt missnöje.Nu ska jag sätta punkt för den här gången o hitta på något.Ha det alla glada.

Ovido - Quiz & Flashcards