piu

Alla inlägg den 2 juni 2011

Av pirkko sundeborn - 2 juni 2011 22:05

Jisses vad länge sedan jag var här då, men har inte haft tid o ork , har hänt o gjort så mycket , +att man grejar ute oxå. Veden tog sin lilla stund fast jag gjorde väl inte så mycket men dock. Sedan har jag gått på olika projekt hela tiden o möten, men nu ska jag börja på ICA Bommen på tisdag, det ska bli så kul jag ska vara där ändå tills ockt, hela sommaren varje vardag, Börjar lagom nu när Ingvar börjar sin semester, men det är inget o göra åt saken, o andra sidan tycker jag att det ska bli så kul o få ett "socialt " liv igen,Nu till helgen kommer min bästis Ch o A o hälsa på en snabbis, sedan helgen efter ska vi bort bara gubben o jag, Idag har vi haft troll familjen här på brunch .Annars är man ute i trädgården o pysslar lite sakta  mak, men någon ogräs hittar man lite nu o då.Ni får ha det gott folk så hörs vi.

Ovido - Quiz & Flashcards