piu

Direktlänk till inlägg 27 april 2009

Härligt med bastubad,,,,,,,,,,

Av pirkko sundeborn - 27 april 2009 22:21

Yes det har vi gjort det känndes härligt med gamla muskler att sitta i värmande bastu. Idag har jag varit på apoteket o lite av varje bakad en kaka o sedan inget mer. Imorgon ska jag till Norra , på Hur , det skulle vara hel dag imorgon kommer en massa folk som ska prata , alla Hur enhets konsulter visst, de ska äta Lunch med oss , så vi får prata med dem om vi har några frågor. Maria ringde förrut o ville ha lift till Skönsmon på eftermiddag, en jätte rolig kvinna frå Norge nu mera bor hon ju i S-vall. Så vi får se vad som händer o fötter i morgon.??  Benny ringde i morse o ville ha Cornelia vakt på fredag kväll o natt , men Ingvar jobbar ju på lördag så det blir besvärligt, men om de inte kunde ordna på annat vis så lovade jag att åka hem till dom o sitta där medans dom är på konsert, så vi får se hur det blir, jag vill inte vara ensam för mina händer orkar inte det just nu de är bara skit med dom. På morgonen när jag vaknar så är dom som frukost korvar båda händerna , vet icke vad det är frågan om , får prata med ortopeden när jag ska dit, det är väl att de är så många ggr. opererade 9 totalt så de ger väl stryk åt händerna .Eller om det är ngt. annat skit?? De skulle jag inte förvarnas alls om så är fallet. Nehej nu ska jag nanna kudde, så jag orkar upp i morgon bitti ha det.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av pirkko sundeborn - 23 mars 2012 06:10

 Ja det var det , men det blir inte så att man går in o skriver , i o m att man är i FB o kollar ist. Orkar inte ens skriva  allt som har hänt o händer jobbar o står i  , ska iväg till jobbet strax, men det är ju fredag så det är skönt, Jag tror att ...

Av pirkko sundeborn - 23 mars 2012 06:10

 Ja det var det , men det blir inte så att man går in o skriver , i o m att man är i FB o kollar ist. Orkar inte ens skriva  allt som har hänt o händer jobbar o står i  , ska iväg till jobbet strax, men det är ju fredag så det är skönt, Jag tror att ...

Av pirkko sundeborn - 13 januari 2012 17:22

Nu bloggar jag nästan aldrig , man är väl på FB  istället. det har hunnit hänt mycket sen jag skrev sist  gubben o jag  var till Stockholm  när han fyllde  en massa år, jag överraskade  med en weekend med mat hotell supe  skansens nyårs klockor  m, m...

Av pirkko sundeborn - 13 december 2011 15:30

Hemligt så här års jul o-NYÅR ........Borta med vinden .......... ingen  ,inget eller något ,,,,,,,,Alla ska  lyssna på den  ni!!!!!!!! ...

Av pirkko sundeborn - 11 december 2011 08:30

Ja snart är det ju jul ,,känns inte som så, livet går med raska steg jobb hem äta sova , orkar inte så mycket mer, nu har jag vickat 5 veckor på så gott som 100 % nästan . så gamla tanten orkar liksom inte så mycket mer, Nu har jag blivit förkyld oxå...

Ovido - Quiz & Flashcards