piu

Alla inlägg den 12 april 2009

Av pirkko sundeborn - 12 april 2009 21:52

Ja nu har vi ätit oss mätta med barn o barn barn med respektive, Lördag familjen Näsman o idag med familjen Sundeborn, barna fick sina påsk ägg o vi fick av dom egen händigt tillverkade saker av Alicia en pippi o lill-troll en tavla de var så fina , jag uppskattar mer de små sakerna av de små än de skulle varit o köpt ngt. finns absolut inte 2 likadana i hela världen, Så Tack mina små gullis tjejer, Den lilla var på riktigt pys humör sprang som bara den , klädde på fammo  tofflor o  ville säkert gå ut, sedan när de skulle åka hem så sprang hon naturligtvis i en vattenböl de fanns en sådan på parkering o den råkade hon pricka exaxt, duktig tös. Sedan har vi inte gjort så mycket bara varit duschat , o Ingvar sover redan han ska upp tidigt o jobba  skulle väl till Vemdalen o köra . Där behövs det väl "soppa" det är ju påsklov till veckan en jädra massa folk. Imorgon vet jag inte vad ska jag hitta på , kanske åker till ngn. o hälsar på . förresten Januz var också hit i lördags o luftade motorcykeln , de också börjar kkomma fram nu . nu ska jag gå o läsa Expressen innan sängtajm. så ha det gott folk vi hörs.

Ovido - Quiz & Flashcards