piu

Alla inlägg den 30 april 2009

Av pirkko sundeborn - 30 april 2009 21:56

Ja det är ju hans f-dag och Anders D.S också naturligtvis så grattis. Idag har vi varit på NSK o tittat på Majeld det var mycket folk som vanligt Familjen Näsman A, J o J var med oss dit, sedan kom vi hem o fikade innan de åkte hem för Mutti o Ingvar ska ju jobba i morgon. Alicia har varit hos mig natten som var , o Benny ringde i em. o frågade om Lill-troll fick komma hit i morgon kväll o sova över, för hennes mormor hade blivit sjuk o kunde inte ha trollet. Så hon kommer till fammo istället det får gå på ngt, vis Ingvar jobbar ju på lördag också men de skulle komma i tid o hämta henne, så det ordnar sig, hon brukar ju vara snäll tjej o sova bra när hon är här, det gör hon säkert nu också. Förresten jag fick mer paket idag av J , J o A fick 2 st påslakan sätt i satäng de värkade vara väldigt sov vänliga jag ska bara skölja ur dem innan jag bäddar o provar , även 2 triss men dessvärre ingen vinst. Vi åt också innan vi gick till elden spett på kycklingfile o fläskfile +potatisgratäng gott. Nu ska jag spela en stund så trevlig 1:ta MAJ.

Ovido - Quiz & Flashcards