piu

Alla inlägg den 26 april 2009

Av pirkko sundeborn - 26 april 2009 20:26

Idag har jag haft mina bägge solstrålar hemma , de lekte o vi gick till "parken" där finns det gungor o SAND massor av sand . de tyckte att de var så himla kul rullade sig i sanden gjorde den minsta trollet öste sand på fammo både i o utanför hela mig o bara skrattade. Jag fick slänga dem i badkaret när vi kom  hem ville inte så gärna ha dem in så dom såg ut. De små trollarna Benny fick hjälp av Jens med ngt. om bilen. De alla åt här lite av "lunch puffe" nästan, det var allt möjligt. Sedan när de åkte hem så gick gubben o jag en prommis , köpte var sin glass o satt o åt vid kiosken. Sen har vi väl inte grejat så mycket mer Ingvar krattade lite i förmiddags men det blåste kanska häftigt. Nu ska jag skriva dom eländiga räkningar igen , blää. Ni får ha det .

Ovido - Quiz & Flashcards