piu

Alla inlägg den 6 april 2009

Av pirkko sundeborn - 6 april 2009 15:56

Ja inatt var Ingvar o hämtade  fam. Näsman från tågstation, Allt hade gått bra , o brun var dom som attan, Alicia hade rastaflätor i håret var så fin. de var här på dagen när de hade sovit en stund i morse. Jag fick 2 st kuddfodraler till soffan jätte fina tack o tack , Alicia vill åka dit igen på engång tyckte det var roligt, fast det var så lång resa. Jag har inte gjort så himla mycket , varit bara o handlat i Kvissle , sen satt A J oJ en lång stund här o surrade, Ingvar har också åkt till jobbet så nu är det tyst i huset . Jag hostar o harklar som bara den svårt att ligga o sova på natten , så i morse klev jag upp tidigt bara för att Ingvar skulle få sova, jätte jobbigt klias i halsen hela tiden.Tänkte baka sockerkaka eller ngt. men jag tror att ska vänta med det , det är ju Påsk men ingvar o Jeanette jobbar väl hela helgen så vet inte hur det blir med ätandet över huvudtaget , vi får se det. Vi brukar inte fira heller så stort Påsk vanlig mat bara lite finare kanske än vanlig vardags mat, inte någon av oss som är så intresserad av köttbullar o prinskorvar osv. tycker det hör till Jul o inte vår mat . Kanske gör någon kötträtt den här gången , äch vi får se det då.  Ni får ha det gott folk så vi hörs.

Ovido - Quiz & Flashcards