piu

Alla inlägg den 29 april 2009

Av pirkko sundeborn - 29 april 2009 22:18

I morse vaknade jag tidigt vid 5.45 , men gick o la mig igen o faktiskt somnade jag vaknade av telefonen vid 8 tiden, sedan har det ringt hela dagen så Tack alla som har ringt. O tack för alla mejl, folket. skulle godkänna dem , men det blev ngt. fel så vips var dom borta ????????? Blev fel på ngt vis så hände de även härom dagen också dessa underbara maskiner. I förmiddags kom Anki hit med jätte fina flovers TACK SÅ HIMLA MYCKET. Sedan var jag o hämtade Alicia på fsk.  Sedan kom B , C o lill-fisen med blomma o glass TACK O TACK  , så även Ingvar kom hem hade köpt blommor o en blomsterchek så jag kan gå o köpa sedan ut vad jag själv  vill, det blir buskar o sådant. J o J kommer i  morgon kväll hit efter jobbet för de var på möte i fsk klassen som Alicia börjar till hösten hon blir ju 6 år till midsommar , hugaligen vad tiden rinner i väg. Nu ska jag gå o ta mig en ducsh så vi får höras ha det.

Ovido - Quiz & Flashcards