piu

Alla inlägg den 5 april 2009

Av pirkko sundeborn - 5 april 2009 13:21

Ja nu har man inte daterat på flera dagar , men det har inte hänt så mycket just. I fredags var på HUR o  på F-K med konsulten , satt där 2 timmar . o grillades. Sedan har jag varit fortvaravnde  förkyld o hostar som f------n. Igår kväll åkte vi o hälsade på Januz o Yola blev där till rätt så sent 23 ca var vi hemma , stannade o släppte in katterna , det tog en himla tid innan de kom, var väl sur för vi kom så sent.Idag har vi varit o dammsugit i Nolby o grejat, de kommer ju hem inatt. Så vi städade lite där för katterna har stökat medans de har varit borta, katt hår så in i norden , jag nös o harklade medans jag var där , är lite allergisk mot katt o hund hår om jag vistas länge , med det.Men det gick ju bra. Var även o köpte lite proviant till dom , för råttorna hoppar i kylen deras så tomt var det, så nu har dom lite frukost fika där iallafall, så de slipper åka direkt från sängen o köpa ätbart. Jag måste väl gå o hänga tvätten som jag satte på i morse. O hitta på ngt. ni får ha en bra dag, så vi hörs. 

Ovido - Quiz & Flashcards