piu

Direktlänk till inlägg 22 oktober 2009

Väntar på besök av de mina...........

Av pirkko sundeborn - 22 oktober 2009 14:36

Ja nu var det ett par dagar sen sist, ja vad som har hänt. jag var till tandläkaren igår 1120 kr fattigare blev jag igen, Men nu skulle dom kalla mig om ett år. Även varit till handrehab , där sa dom att det kommer inte bli bättre än så här , det var ju också tröst. i all elände. Igår kom även Mutti o Alicia fram o tillbaks, hon börjar få så tråkigt att vara hemma med alla dessa utslag, men hon har ingen feber . Förrut så ringde den lilla o undrade om de fick komma på middag till oss, o de fick det.                                              
                                                  
                                                  
    När Mutti var hos mig igår så pratade vi en himla massa, hon är väldigt förnuftig tjej , jag skulle vilja vara som hon, hon kan säga ifrån o inte tänka på det som inte är värt att tänka på , Ja vi är olika som individer, men på sistone har jag börjat "lite" att säga ifrån, kanske alla inte gillar det, men Mutti har sagt att dom som är ens riktiga vänner kommer alltid tillbaks, tack o lov att jag har min allra bästa vän Christina  . Ja det om det, jag ska gå o börja förbreda middagen Fiskgratäng   o räklåda , det går nog hem skulle jag tro. Fick göra 2 olika för gratängen räcker inte annars. Hörde att lill-trollet har blivit av med sin förkylning skönt o höra,  Ni får ha det gott folk.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av pirkko sundeborn - 23 mars 2012 06:10

 Ja det var det , men det blir inte så att man går in o skriver , i o m att man är i FB o kollar ist. Orkar inte ens skriva  allt som har hänt o händer jobbar o står i  , ska iväg till jobbet strax, men det är ju fredag så det är skönt, Jag tror att ...

Av pirkko sundeborn - 23 mars 2012 06:10

 Ja det var det , men det blir inte så att man går in o skriver , i o m att man är i FB o kollar ist. Orkar inte ens skriva  allt som har hänt o händer jobbar o står i  , ska iväg till jobbet strax, men det är ju fredag så det är skönt, Jag tror att ...

Av pirkko sundeborn - 13 januari 2012 17:22

Nu bloggar jag nästan aldrig , man är väl på FB  istället. det har hunnit hänt mycket sen jag skrev sist  gubben o jag  var till Stockholm  när han fyllde  en massa år, jag överraskade  med en weekend med mat hotell supe  skansens nyårs klockor  m, m...

Av pirkko sundeborn - 13 december 2011 15:30

Hemligt så här års jul o-NYÅR ........Borta med vinden .......... ingen  ,inget eller något ,,,,,,,,Alla ska  lyssna på den  ni!!!!!!!! ...

Av pirkko sundeborn - 11 december 2011 08:30

Ja snart är det ju jul ,,känns inte som så, livet går med raska steg jobb hem äta sova , orkar inte så mycket mer, nu har jag vickat 5 veckor på så gott som 100 % nästan . så gamla tanten orkar liksom inte så mycket mer, Nu har jag blivit förkyld oxå...

Ovido - Quiz & Flashcards