piu

Direktlänk till inlägg 26 oktober 2009

MÅNDAG o SOLEN HÅLLER SIG I MOLN?????????

Av pirkko sundeborn - 26 oktober 2009 14:12

Ja vad har vi gjort i helgen? Lördags jobbade I o sedan när han kom hem så åkte vi till Nolby o grattade Jesse det var trevligt vi åt också där o fikade go fika, så tack o tack, min kusins jänta Jennie kom också dit skulle visst sova över, Igår söndag var det så trist o grått så vi åkte till Januz o Yola en sväng , fick skinkmackor o fika igen så tack o tack, Idag har jag varit o skickat dom förbaskade räkningar igen blää. men det är så onödigt ont varje månad. Men samtidigt på något vis skönt att de är iväg skickade. Sedan har jag suttit i telefon halva förmiddagen för att ringa Ikeas kundtjänst i älmhult. jesses vad det tog tid ca 45 minuter i KÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ. Våran diskmaskin är det något fel på så de skulle skicka en tekniker o kolla läget. Man har ju 5 års garanti det är ju bra. Känns som på 1800 frys i hjäl o diska för hand, så nu får vi använda bara lite porslin , vi hjälptes åt att ta hand om disken, för maskinen var full med smutsdisk.Nu är I ute o grejar , det är varmt 9 + så det är behagligt. Benny  o I talades vid igår , Benny skulle komma o hälsa på med trollet , det var visst på onsdag, man "kanske" får en kram eller två??????? Ja nu ska jag gå o kollar vad min make sysslar med, o ta en nypa luft.  förresten Anki är så snäll hon ringde förrut o erbjöd sig att hjälpa mig v.45 hon är omtänksam så TACK Anki för erbjudandet det värmde. Ni får ha det gött folk.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av pirkko sundeborn - 23 mars 2012 06:10

 Ja det var det , men det blir inte så att man går in o skriver , i o m att man är i FB o kollar ist. Orkar inte ens skriva  allt som har hänt o händer jobbar o står i  , ska iväg till jobbet strax, men det är ju fredag så det är skönt, Jag tror att ...

Av pirkko sundeborn - 23 mars 2012 06:10

 Ja det var det , men det blir inte så att man går in o skriver , i o m att man är i FB o kollar ist. Orkar inte ens skriva  allt som har hänt o händer jobbar o står i  , ska iväg till jobbet strax, men det är ju fredag så det är skönt, Jag tror att ...

Av pirkko sundeborn - 13 januari 2012 17:22

Nu bloggar jag nästan aldrig , man är väl på FB  istället. det har hunnit hänt mycket sen jag skrev sist  gubben o jag  var till Stockholm  när han fyllde  en massa år, jag överraskade  med en weekend med mat hotell supe  skansens nyårs klockor  m, m...

Av pirkko sundeborn - 13 december 2011 15:30

Hemligt så här års jul o-NYÅR ........Borta med vinden .......... ingen  ,inget eller något ,,,,,,,,Alla ska  lyssna på den  ni!!!!!!!! ...

Av pirkko sundeborn - 11 december 2011 08:30

Ja snart är det ju jul ,,känns inte som så, livet går med raska steg jobb hem äta sova , orkar inte så mycket mer, nu har jag vickat 5 veckor på så gott som 100 % nästan . så gamla tanten orkar liksom inte så mycket mer, Nu har jag blivit förkyld oxå...

Ovido - Quiz & Flashcards