piu

Alla inlägg den 6 november 2010

Av pirkko sundeborn - 6 november 2010 08:27

Ingvar har blivit upphämtad av sin jobbar  kompis, skulle hjälpa honom . Så jag sitter ensam igen, ska ev. åka fram o tillbaks till Orrsjön o cheka läget , bara sitta där en stund o filosofera. Inte fiska ids inte. Sedan ska jag även åka till  Boss, Sedan vet jag inte så mycket mer  Ingvar blir väl inte borta hela dagen heller. Pratade med troll igår hon hade mycket o säga som vanligt, go fisen. Christina ringde också så vi pratade bort en lång stund.Annars går väl livet sin gång, Tråkigt o mörkt, men jag ska följa med Ingvar med jobbet till Torpshammar , början på dec. det skulle bli julbord o underhållning vi ska sova där på herrgård en natt . Lill-Babs förra , förra......detta som  har stället där, så vi får se vad det blir.Men lite avbrott iallafall . Dottern med familj pratade jag med i förr igår, de har det bra Alicia badar som en sjöjungfru , visst, De ser  mycket när dom reser runt lite. Det var en vild apa som hade satt sig i Alicias knät , när dom var på utflykt till ngn, träsk. o en varan hade prasslat i buskarna o kommit fram. Säkert spännande, men mormor tycker att tiden går sakta nu, vill att de ska komma hem.Ja, ja ni får ha det så bra folket.

Ovido - Quiz & Flashcards