piu

Alla inlägg den 27 november 2010

Av pirkko sundeborn - 27 november 2010 22:23

Igår satte vi upp stakarna o gardinerna så det ser juligt ut. Idag satt jag o bakade beskiver Muttis älsklingskakor o de flesta brukar gilla dom, besvärliga att göra, o tar tid.Sedan har vi bastat o tittat på tv lite, Var också o köpte ett par klappar idag , har ingen ork att springa o kolla saker o ting, men det blir lite nu o då, Här om dagen bakade jag även pepparkakor SITTANDES skit svårt faktiskt men det gick , men sakta mak. Förresten det går rätt så bra med sluta röka grejset , snart 2 veckor utan giftpinnar, skönt, tänker inte så mycket på cigaretter längre , som jag gjorde första veckan. Nästa lördag ska jag o min make åka till "världs metropolen" Torpshammar, ja, ja det kan bli kul, vi åker på lö. kommer hem på sön, lite annorlunda blir det ju , sätta sig färdig dukat bord med god mat o gå på spa kanske , sova o äta frukost  säkert gott. Ingvar ser på ngn. kriminal film , jag ser sällan sådant, Ni får ha det så bra så hörs vi.

Ovido - Quiz & Flashcards