piu

Alla inlägg den 15 juli 2010

Av pirkko sundeborn - 15 juli 2010 21:44

Dagen har gått som vanligt , men i eftermiddag ringde sonen o sa att de skulle komma på besök. De åt lite av varje vi hade ätit redan, men man hittar på något i skafferiet , så det blev en middag, lillen åt ALLT o jordgubbar till efter rätt det var mums det. Jag blev så full i skratt , glassbilen kom just när dom var här, Cornelia ville väl ha glass förstårs, då sa hon till mig "Fammo" skynda , skynda vi ska köpa glass, jag sa att "har du några pengar , att köpa glass ? då säger hon NEJ, men fammo har, ja de små liven , vad var livet utan "efterrätter" Dom stunderna minns man så man kan sitta på hemmet sedan o minnas, go ungarna. Alicias familj var också hit fram otillbaks igår kväll de hade åkt förbi så Alicia ville gå in o säga hej till mormor o morfar,man får små kramar av dom båda det värmer. Nu har Ingvar gått till sängs han ska upp tidigt imorgon, Jag o Christina har ringt omlott till varandra nu ett par kvällar , men i morgon kväll tänker jag få tag på damen, Det var ett tag sedan vi surrade så det har samlats bra mycket prat från båda hållerna, Nu får ni gå o sova eller göra vad ni vill så natt med er alla.

Ovido - Quiz & Flashcards