piu

Alla inlägg den 23 juli 2010

Av pirkko sundeborn - 23 juli 2010 16:05

Idag o hela veckan har min man o jag grejat lite , men för mig går det liksom ingen bra, sakta som snigel gör man lite av varje, men jag ska ju röra på så mycket det bara går, dåligt går det men dock. Imorgon ska  Ingvar plocka undan på gården brädor o annat vi får köra dem till Orrsjön så det kanske kommer till användning elda om inget annat, sedan ska vi plocka lite små sten där på släpet o ta hem som vi ska använda till det nya "bygget" , så nog har min man att göra , jag får väl peka . lite små grejer gör jag ju. För det spelar ingen roll vad jag gör o inte gör så är det lika illa. Vi skulle varit o tagit upp regnpåge också o rökt, men vi får se , Städningen får också min make hjälpa till med i helgen. Så det om det, moster o gubben hennes är i Orrsjön de tjatar också att vi skulle komma dit,  men vi har absolut ingen tid, måste fixa någon present till Bengan också imorgon , för han fyller riktigt mycket på söndag, Sedan på kvällen ska vi till Löran på middag ,men det blir göttigt o bra. Nu ska jag gå o äta lite bräckt skinka med ägg o stekt potatis. Sedan ska jag eventuellt ut o måla "staketet" en sista gång vi får se om jag orkar känns lite motigt. Ni får ha en bra helg gött folk så hörs vi.

Ovido - Quiz & Flashcards