piu

Alla inlägg den 18 januari 2011

Av pirkko sundeborn - 18 januari 2011 09:18

Sitter o väntar att dom ska ringa från ögonläkaren , ska dit oxå , få körkorts intyg, det är dax för det  nu. p.g.a Diabetes. (nu trodde alla väl att jag skulle bli mor /farmor.... hih-hii. Idag fyller svärdottern 32 år så grattis. grattis. Vet inte när vi ska gratta henne , dom har säkert det ihop sonen o Carro för Benny fyller ju  4:dje feb. så dom är så nära inpå varandra, Har heller inte hört ngt, från ortop. men idag är det 10 veckor sedan jag fimppade ... duktiga mig. Idag ska jag åka ngn. stans känns det som så. imorgon ska jag till Peter för "dragning " igen, men det hjälper faktiskt jätte mycket.Har t o m gått lite sakta till Ica o köpt ett par mjölk några ggr,men nu är det så halt så törs jag inte , så jag halkar o gör mig mer illa. Men det blir op. ändå. så då får man kanske gå hela sommaren med hjälp medel . så det inte blir ngn. resa till Borlänge  eller åka båt , eller ja allt som jag vill.Så vips är det väl vinter helvete igen o INTE fått gjort det man vill.Men ut med vagnen VILL jag så det är bara LÅSA rasket här hemma o ÅKA med VAgnen  i skogen o vara äta det man tycker o sova när det passar, ingen uppassande o dukande bara vara.... skönt..Ja nu ska jag fortsätta o VÄNTA på telefonen ska ringa::::::::::::

Ovido - Quiz & Flashcards