piu

Alla inlägg den 19 januari 2011

Av pirkko sundeborn - 19 januari 2011 10:02

Snart ska jag åka till Peter  odra mig i vanlig ordning, funderar även kanske åka o handla lite föda , det får vi se då efteråt hur jag känner mig??!! Skulle vilja träffa Lena oxå, men det får vänta tar till våren när jag kan åka rätt över vägen istället, det går ju åka där nu oxå men den är så kurvig o säkert halt . O ngn. dike vill jag inte hamna. Runt tycker jag det blir för långt , har blivit lat oxå. På lördag är vi bjudna på f-dags kalas till Bergsåker båda sonen o hustrun har fyllt o ska fylla, så dom tar det samtidigt. Ingvar jobbar oxå på lördag så det får bli lite senare vid middags tid , ska laga ngt, mat aktigt med oss så kan vi äta med dom. Kul o träffa trollet igen , får bänka mig säkert i hennes rum o rita o leka en sväng. men man har väl blivit barnslig  när man har blivit äldre ??!!! Det är väl inte helt fel. Nehej nu ska jag börja ta på mig dt tar ju en stund o ta på sig alla jäkla vinter kläder , nu vill jag ha VÅR::: ha det så hörs vi.

Ovido - Quiz & Flashcards