piu

Direktlänk till inlägg 1 oktober 2009

ViT SOM SNÖ

Av pirkko sundeborn - 1 oktober 2009 08:46

iDAG ÄR DET SÅ VITT PÅ MARKEN ........ GILLAR INTE LÄGET ALLS ,HATAR VINTER. HAR VARIT TILL VAGNEN O HÄMTAT IN NÅGRA ÖL SÅ DOM INTE SPRICKER AV DENNA KYLA. NU HAR VI TAGIT BORT SÄNGKLÄDERNA, SKA BYTA  IDAG TILL  FLANELL LAKAN  VAD SKÖNA DOM ÄR ATT KRYPA IN UNDER. PRATDE MED BENNY IGÅR, HAN SKULLE TILL FRISSSAN MED  TROLLET( UNDRA OM HON SATT STILL DET HADE HON NÅG INTE TID TILL) IDAG SKA HAN KOMMA MED STENEN EV. VET INTE OM VI SKA UT O TA BORT ALLA BRUNA BLOMMOR IDAG INGVAR SA DET IGÅR ATT VI SKULLE GÖRA DET, DET ÄR VÄL HAN SOM FÅR GÖRA JOBBET JAG ÄR VÄL VD. HAH. HAA. JA DET VILL JAG NÄSTAN INTE SÄGA  HAH ALLTSÅ , VET INTE HUR DET HAR BLIVIT SOM MED MIG????+ VARFÖR SKA MAN BO I HUS FÖR IENTLIGEN??+  ÅLDERDOMSHEM VAR DET BÄTTRE FÖR MIN DEL.INTE LIKT MIG DOM SOM KÄNNER MIG.ELLER HUR? JAG HAR TOTALT GLÖMT BORT ATT SÄGA VIA BLOGGEN GRATTIS TILL FAM. WESTERLUND IGEN DE HAR JU BLIVIT MORFÖRÄLDRAR FÖR EN VECKA SEDAN SÅ NU SÄGER JAG DET STORT GRATTIS, JAG KOMMER MED EN  "TULIPAN" ANKI NÅGON DAG VI BRUKAR GÖRA DET NÄR VI FÅR BARNBARN, MEN HOS MIG ÄR DET MER SÄLLAN JÄMFÖRT MED DIG ANKI, MEN DU HAR JU MER EGNA BARN ÄN MIG, DET BLIR SNART EKONOMISKT KATASTROF FÖR MIN DEL OM DET FORTSÄTTER PÅ DET HÄR VISET   DET MÅSTE JAG SKRIVA HAH-HAA EFTER.  MEN SOM SAGT HON TYCKER ATT DE ÄR ALLTID LIKA VÄLKOMNA SOM JAG GÖR SMÅ ,FISARNA. NU FÅR NI HA DET GÖTT FOLK, VI HÖRS.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av pirkko sundeborn - 23 mars 2012 06:10

 Ja det var det , men det blir inte så att man går in o skriver , i o m att man är i FB o kollar ist. Orkar inte ens skriva  allt som har hänt o händer jobbar o står i  , ska iväg till jobbet strax, men det är ju fredag så det är skönt, Jag tror att ...

Av pirkko sundeborn - 23 mars 2012 06:10

 Ja det var det , men det blir inte så att man går in o skriver , i o m att man är i FB o kollar ist. Orkar inte ens skriva  allt som har hänt o händer jobbar o står i  , ska iväg till jobbet strax, men det är ju fredag så det är skönt, Jag tror att ...

Av pirkko sundeborn - 13 januari 2012 17:22

Nu bloggar jag nästan aldrig , man är väl på FB  istället. det har hunnit hänt mycket sen jag skrev sist  gubben o jag  var till Stockholm  när han fyllde  en massa år, jag överraskade  med en weekend med mat hotell supe  skansens nyårs klockor  m, m...

Av pirkko sundeborn - 13 december 2011 15:30

Hemligt så här års jul o-NYÅR ........Borta med vinden .......... ingen  ,inget eller något ,,,,,,,,Alla ska  lyssna på den  ni!!!!!!!! ...

Av pirkko sundeborn - 11 december 2011 08:30

Ja snart är det ju jul ,,känns inte som så, livet går med raska steg jobb hem äta sova , orkar inte så mycket mer, nu har jag vickat 5 veckor på så gott som 100 % nästan . så gamla tanten orkar liksom inte så mycket mer, Nu har jag blivit förkyld oxå...

Ovido - Quiz & Flashcards