piu

Direktlänk till inlägg 1 oktober 2009

Stenen på plats!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Av pirkko sundeborn - 1 oktober 2009 19:09

Yes , Benny kom hem med mina älskade stenar jätte pumlingar 2 st. Dom lyfter man inte så lätt  jag blev så glad, tänk bara sten, men de är mitt liv säg.......... sedan tog han bort en rot som var i vägen, så tack så hemskt mycket för det var snällt.  Hörde att lill-trollet var sjuk igen febrig , ringde dit nyss o pratade med henne men hon hade så hög feber närmare 40 lill stackarn, man får aldrig vara riktigt glad. idag har min man gjort lite höst ute , plockat bort lite blommor o krukor , jag har varit liksom "kontrollant" försökte  faktiskt rycka bort lite blommor jag med ur urnorna i allafall. Nu har jag stekt lite färsbiffar  tills i  morgon för man vet aldrig när I får åka o jobba ibland ringer dom vid 13 tiden så han kan göra sig redo , så då blir det lite brottom. snart ska jag titta på Idol  . sedan är det väl nästan dax o gå o lägga sig. Sedan är det väl en annan femma om man kan somna, men man får ju hoppas i allafall . Imorgon har Ingvar o göra igen när han ska ta bort allt som sonen rev upp, det tar aldrig slut, o pengar behövde man massor att anlägga den där j-KLa tomten, man skulle vilja vinna lite slantar , så man kunde ge en lite slant till de mina kära ungarna med familjer . Jag ska gå ut en gång till o titta på mina stenar, innan det blir helt svart. ha en bra afton!!!!!!!!!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av pirkko sundeborn - 23 mars 2012 06:10

 Ja det var det , men det blir inte så att man går in o skriver , i o m att man är i FB o kollar ist. Orkar inte ens skriva  allt som har hänt o händer jobbar o står i  , ska iväg till jobbet strax, men det är ju fredag så det är skönt, Jag tror att ...

Av pirkko sundeborn - 23 mars 2012 06:10

 Ja det var det , men det blir inte så att man går in o skriver , i o m att man är i FB o kollar ist. Orkar inte ens skriva  allt som har hänt o händer jobbar o står i  , ska iväg till jobbet strax, men det är ju fredag så det är skönt, Jag tror att ...

Av pirkko sundeborn - 13 januari 2012 17:22

Nu bloggar jag nästan aldrig , man är väl på FB  istället. det har hunnit hänt mycket sen jag skrev sist  gubben o jag  var till Stockholm  när han fyllde  en massa år, jag överraskade  med en weekend med mat hotell supe  skansens nyårs klockor  m, m...

Av pirkko sundeborn - 13 december 2011 15:30

Hemligt så här års jul o-NYÅR ........Borta med vinden .......... ingen  ,inget eller något ,,,,,,,,Alla ska  lyssna på den  ni!!!!!!!! ...

Av pirkko sundeborn - 11 december 2011 08:30

Ja snart är det ju jul ,,känns inte som så, livet går med raska steg jobb hem äta sova , orkar inte så mycket mer, nu har jag vickat 5 veckor på så gott som 100 % nästan . så gamla tanten orkar liksom inte så mycket mer, Nu har jag blivit förkyld oxå...

Ovido - Quiz & Flashcards