piu

Direktlänk till inlägg 8 oktober 2009

Lite av varje,,,,,,,

Av pirkko sundeborn - 8 oktober 2009 21:50

Idag har jag varit o handlat lite gotta vi ska ha med oss till fiske läget, vi ska nämligen åka dit i morgon afton lite kyligt man vi har ju värme, så det ska väl gå bra, man vet inte om det börjar närma sig sista besöket för i år, Det skulle ju bli fint på dagarna , det finns ju lång filsingar . Har även varit till casol depån o bytt flaska. Gjorde lite mat med oss så man slipper laga så mycket där. Har faktiskt känt mig bättre nu på eftermiddag  så himla skönt så får vi se hur länge det varar. Peppar, peppar............. Man har nästan glömt hur det är att vara utan värk,men de är just nu skönt - Annars har det inte hänt så mycket , eldat o grejat Ingvar har som vanligt lyssnat på Per- Roger som sig bör på torsdag kvällarna, de kan inte jag med alls. Men, men smaken är delad som baken som det sägs.det lutar någ att lill-trollet får komma på söndag em. men jag får höra av mig under helgen hur det blir. Längtar redan om det blir så, lite liv i det tråkiga vardags gråa. Nu ska jag gå o ta mig en dusch Ingvar har gått o lagt sig han ska till Vemdalen i morgon . det blir en "lagom" tripp. säkert snö o is o jäkligsskap, fyyyyyyyyy.  Ni får ha en trevlig afton o helg, kära  läsare.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av pirkko sundeborn - 23 mars 2012 06:10

 Ja det var det , men det blir inte så att man går in o skriver , i o m att man är i FB o kollar ist. Orkar inte ens skriva  allt som har hänt o händer jobbar o står i  , ska iväg till jobbet strax, men det är ju fredag så det är skönt, Jag tror att ...

Av pirkko sundeborn - 23 mars 2012 06:10

 Ja det var det , men det blir inte så att man går in o skriver , i o m att man är i FB o kollar ist. Orkar inte ens skriva  allt som har hänt o händer jobbar o står i  , ska iväg till jobbet strax, men det är ju fredag så det är skönt, Jag tror att ...

Av pirkko sundeborn - 13 januari 2012 17:22

Nu bloggar jag nästan aldrig , man är väl på FB  istället. det har hunnit hänt mycket sen jag skrev sist  gubben o jag  var till Stockholm  när han fyllde  en massa år, jag överraskade  med en weekend med mat hotell supe  skansens nyårs klockor  m, m...

Av pirkko sundeborn - 13 december 2011 15:30

Hemligt så här års jul o-NYÅR ........Borta med vinden .......... ingen  ,inget eller något ,,,,,,,,Alla ska  lyssna på den  ni!!!!!!!! ...

Av pirkko sundeborn - 11 december 2011 08:30

Ja snart är det ju jul ,,känns inte som så, livet går med raska steg jobb hem äta sova , orkar inte så mycket mer, nu har jag vickat 5 veckor på så gott som 100 % nästan . så gamla tanten orkar liksom inte så mycket mer, Nu har jag blivit förkyld oxå...

Ovido - Quiz & Flashcards