piu

Direktlänk till inlägg 21 juli 2010

BARNBARN I 2 DAGAR,,,

Av pirkko sundeborn - 21 juli 2010 18:04

Ja igår kom Alicia med mor o far sin, hon ville stanna hos mommo, så hon o jag hade en mys efter middag bara vi två, var ute o åt middag på restaurang , det var mysigt. Idag ringde Carro o undrade om vi var hemma , för trollet ville så gärna komma till faffa o fammo, o det gick ju jätte bra det, go ungarna, hon badade o grejade medans Carro målade trollets säng , hon ska ju komma till oss några dagar i Augusti medans hennes föräldrar åker  på försenad bröllopstripp. Vi hittar på något att greja med då också, hon är ju så påhittig liten fröken. Anders o Christina kommer till veckan vad roligt det var ju ett tag sedan sist hoppas de stannar några dagar de kommer på onsdag. gud vad vi ska prata igen, härligt. Nu håller jag på o gör lite munkar i värmen pust o stön. Men det är lite "svalare " så här på kvälls kvisten. Ni får ha det gött folk, så hörs vi.

 
 
Ingen bild

dottern

22 juli 2010 23:08

mamma vet du....munkar blir jätte jätte goda med choklad på....tänk nu på mig!!! :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av pirkko sundeborn - 23 mars 2012 06:10

 Ja det var det , men det blir inte så att man går in o skriver , i o m att man är i FB o kollar ist. Orkar inte ens skriva  allt som har hänt o händer jobbar o står i  , ska iväg till jobbet strax, men det är ju fredag så det är skönt, Jag tror att ...

Av pirkko sundeborn - 23 mars 2012 06:10

 Ja det var det , men det blir inte så att man går in o skriver , i o m att man är i FB o kollar ist. Orkar inte ens skriva  allt som har hänt o händer jobbar o står i  , ska iväg till jobbet strax, men det är ju fredag så det är skönt, Jag tror att ...

Av pirkko sundeborn - 13 januari 2012 17:22

Nu bloggar jag nästan aldrig , man är väl på FB  istället. det har hunnit hänt mycket sen jag skrev sist  gubben o jag  var till Stockholm  när han fyllde  en massa år, jag överraskade  med en weekend med mat hotell supe  skansens nyårs klockor  m, m...

Av pirkko sundeborn - 13 december 2011 15:30

Hemligt så här års jul o-NYÅR ........Borta med vinden .......... ingen  ,inget eller något ,,,,,,,,Alla ska  lyssna på den  ni!!!!!!!! ...

Av pirkko sundeborn - 11 december 2011 08:30

Ja snart är det ju jul ,,känns inte som så, livet går med raska steg jobb hem äta sova , orkar inte så mycket mer, nu har jag vickat 5 veckor på så gott som 100 % nästan . så gamla tanten orkar liksom inte så mycket mer, Nu har jag blivit förkyld oxå...

Ovido - Quiz & Flashcards