piu

Alla inlägg den 7 mars 2011

Av pirkko sundeborn - 7 mars 2011 08:02

Helgen har vi tillbringat i min kära sjö, suttit på isen o NJUTIT av det fina vår vädret, det kallar jag sjäslig terapi i högsta nivå. Det var rätt så mycket folk där, Jeanettes familj o 2 andra deras vänner med sina familjer var där oxå , rastade sina barn o grillade , men dom var längre bort än vi , men jag tog en prommis till dom ett par ggr, detär lite dåligt med parkeringar så det därför man orkar inte bära all packning med sig hit o dit, det är jobbigt bara går på isen för det är snö, men det finns ju skoter spår att gå på . Så den här "fri veckan "har vi rört på oss , förrutom att vi var lite magsjuka ett par dagar,Nu längtar man att få ta ut vagnen , men än dröjer det ett par månader skulle jag tippa, men sedan när det börjar töa så går det fort. I lördags åkte vi fram o tillbaka till Långsjön men då skulle dom precis åka till stan Kjell skulle laga någons bil, så vi bara vände så TACK FÖR FIKAT ---hah-haa, det finns till en annan gång. Sedan hjälpte min man mig o laga middag det blev egen händigt lagade fisk biffar , Ingvar gjorde o stekte , vi bjöd grann I o B på mat , de tyckte att dom smakade bra, Vi åt rester igår för dom är så goda, Nej nu måste jag gå o ringa VC  måste till farbror docktor .igen .Ha en nice day.

Ovido - Quiz & Flashcards