piu

Alla inlägg den 15 april 2011

Av pirkko sundeborn - 15 april 2011 21:08

Har varit på stan först på sådant där "jux " o prat ,prat... sedan stannade jag hos släktingar på B-sand pratade o drack kaffe , dom sa att det var ett hus till salu vid havet på B-sand men jag  fann den inte på hemnet så vet i attan vad tanten Gulli har yrt om ,, annars var det exakt där vi skulle vilja bo, men så fall har vi ju detta hus oxå . o så fort säljer man väl inte fast det är rätt så attraktivt område vi bor.Vill inte ens ta reda på mer om huset i B-sand man blir bara förbannad om den är till salu.Ja, ja så är livet, Jag går på olika saker i stan onsdag ska jag på Idris Hadrar på Köpmangatan , vet inte riktigt vad det ska göras men man måste dit. Så vi får se vad det blir av det då.Nu ska jag gå o kasta ved i pannan lite kyligt faktiskt inne eldade inte igår kväll så det känns nu .Ni får ha en trevlig helg folket.

Ovido - Quiz & Flashcards