piu

Alla inlägg den 26 april 2011

Av pirkko sundeborn - 26 april 2011 08:30

Inatt har det regnat o det regnar lite grann nu oxå. Fasiken min tvätt ute, glömde o ta in den igår kväll.. Var på stan eller skönsmon i går kväll o kollade på min kusins jänta hon var med o tävlade  Sikta mot stjärnorna hon vann inte men var bra ändå , bra gjort Jenni. o påsken är över , har ätit en masa gott gjort lite utflykter med maken , dom dagarna han har varit ledig o mina kära har varit på middag i söndags. En dag gjorde jag GREKISK SALLAD o vi åkte till sjön o åt det var så skön dag , älskar o göra utflykter det är "socker " för själen. Enkelt o kostar inte förmögenhet.Ja snart börjar jag o "jobba " eller prova på , göra smörgåsar , sallader o sm. tårtor, det blir ett par veckor, sedan blir det väl på riktigt kanske 50 % ev hela sommaren, men det gör inte så mycket har ju varit hemma så det räcker o blir över. Inga beskymmer var gör jag under sommaren, Jag hoppas att allt går i väg nu så jag ÄR FRISK;;, att arbeta tjäna pengar o det sociala livet återvänder.Ja , ja så är det vi hörs.

Ovido - Quiz & Flashcards