piu

Alla inlägg den 19 juli 2008

Av pirkko sundeborn - 19 juli 2008 22:32

Ja det blev en till bröderna Sundeborn som blev gift idag på våran bröllops dag,Bengt hade bjudit till sin 50 års kalas folk ikväll, o sedan blev det även bröllop han äktade sin sambo sedan 30 år Rosita , Ingvars syster son är ju präst så han var också dit bjuden på (50 års fest) så vad var problemet, inte en kotte visste mer än de själva o Jörgen (prästen) inte ens barnen deras. så de hade blivit alldeles stor ögda.Så vi fick tag på dom nyss o grattade , Ingvar sa till Bengt att jag vet exakt vad de gjorde för 22 år sen, han blev fundersam, då sa Ingvar att han var på bröllop i Sundsvall då sa han Ja jäkla.Men de hade ingen aning när dom bestämde sig att gifta sig att de prickade samma dag bröderna , lite kul faktiskt SÅ JÄTTE GRATTIS PÅ ERAN BRÖLLOPSDAG ROSITA O BENGT

Av pirkko sundeborn - 19 juli 2008 19:26

Nu är det flera dagar sen jag skrev sist, men har väl inte haft så mycket att skriva. J, J o A åkte igår kväll till Dalarna dom är i Snusnäs hos sina vänner, jag är som sagt katt vakt, idag fick jag av min älskade hälft en ros o en annan blomma som vi planterade ute, jätte fina.Tack så mycket. Sen åkte vi till Dingersjö värdshus o åt en 3 rätters middag det smakade smaskens för idag har vi varit gifta 22 år, fast vi har levt i lag 36 år man blir nästan mörk rädd såååå länge har det gått , vi har ätit många limppor bröd på dom årena, fått 2 friska barn o inte minst 2 underbara barnbarn 1svärdotter o 1 svärson . så något har vi ju åstadkommit på dom långa årena.Man lär känna varandra rätt så hyffsad till o med när man andas så vet man vad den andra är på för humör.Ja det om det.Imorgon ska sonen med sin familj åka på semester till Rättvik men Benny ringde nyss o sa att Lill fisen var inte riktigt frisk var förkyld den lilla stakarn hoppas hon kryar på sig tills imorgon så de kommer i väg.ingvar ska jobba i morgon ska till Sveg , det är en "liten " tripp. Jag tänkte baka munkar om det inte är 40 graders värme förstårs. Nu tänker jag sätta punkt för idag har inget annat viktigt att skriva om så ha det gott folket.

Ovido - Quiz & Flashcards