piu

Alla inlägg den 23 juli 2008

Av pirkko sundeborn - 23 juli 2008 22:28

Ja , nu har det gått 1 månad igen det märks på räkningarna tycker att man får skriva dom hela tiden. Sen ringde Christina , äntligen dom kommer nästan 100 på måndag eller tisdag till veckan , hoppas att det går nu så inte Anders har något inplanerat, veckan därpå de skulle till Riga el. Tallin .Ch har varit sjukskriven 2 v. hon har inflamation i armen, men nu har hon sem. Så hoppas att de kommer.Lättar upp tillvaron faktiskt. Sedan på lö. 2.8 ska vi på lill-fisens namn fest på Alnön. Helgen där på till o-sjö o fira Larsson som fyllt 60  vi ska fixa lite ätbart, han har sagt ifrån sig all uppvaktning men vi i gänget säger dock grattis.det om det , Benny ringde ikväll , trollet hade badat i poolen i dag sen hade de varit i Orsa o tittat på Nallar o tigrar, de hade det bra igår kväll hade Jeanette , Jens o Alicia varit hos dom o hälsat på de bor bara någon mil från dom i Snusnäs , B,C, oC är i Rättvik, längtar efter mina små sessor så mycket , men dom kommer ju hem snart .Nu ska jag spela en stund , natt i natt.

Av pirkko sundeborn - 23 juli 2008 14:56

Ja det gör jag verkligen jag vill krama dom hårt just nu. Jag är så ledsen , om saker o ting jag får höra, att dom ringer till mig , men i för sig vad ska dom göra. Men de vet att jag hjälper dom inte ett j-kla dugg, om ni bara visste hur jag känner mig, men livet är någ sådant , finns det människor som har det totalt beskymmers fritt liv? Jag är inte en av dom iallafall.Ibland känns det som man inte orka bära på allt skit, men någon underlig andledning orkar man det ändå, tack vare att jag har sååååååååååå underbara barnbarn , barn o en man som med åren har börjat förstå min situtation.Jag har ju även härliga in gifta  respektiva till mina barn för inte att glömma. Nu har jag fått lite av mig , så nu ska jag börja göra crepes till middag ,gott. Vi hörs, ha det skönt i sommar värmen .

Ovido - Quiz & Flashcards