piu

Alla inlägg den 22 juli 2008

Av pirkko sundeborn - 22 juli 2008 15:41

Har varit till A.W idag o ätit lunch o pratat en stund. Hade faktiskt tänkt att baka solros bröd men det kan man ju göra imorgon också eller? Sen har jag varit o matat kisse missarna , men dom får väl mat hos grannen dom äter lite dåligt, han brukar mata dom alltid även när dom själva är hemma, lite dumt kan man tycka men , han gillar väl djur.Sen har jag stekt fläsk karre till gubben, själv vet jag inte vad jag ska äta. Sill ev. Nu har vi kommit överens när vi ska fira Larsson 9/8 passar väl oss alla. Hoppas även det datumet passar Larsson. Vi är så upptagna nu ett par helger att de är det enda helgen annars hinner han nästan fylla år igen innan vi hinner gratta han, fast han har sagt nej tack till all uppvaktning, men vi tänkte har "knytis" o bjuda lite mat bara i O-sjön.Nu ska jag gå o sätta på potatisen , så vi hörs . Ha det.

Ovido - Quiz & Flashcards