piu

Alla inlägg den 21 juli 2008

Av pirkko sundeborn - 21 juli 2008 10:16

Igår gjorde inte jag något särskilt , på morgon kom sonen med familj o sa hejdå till mig innan de åkte till Dalarna, lill-trollet var bättre med sin förskylning.sen ringde jag till dom o kollade om de hade kommit fram.Förresten jag gjorde "munkar" igår morse , B ,C oC fick med sig varma sådana att äta på vägen. Ingvar kom hem från jobbet o vi åt kyckling ,ris o rödpepparsås. Sen gjorde vi just ingenting, satt på baksidan o drack bara en massa kaffe njöt av solskenet för en gångs skull, det är inte så ofta vi har tid med de åtminstone inte Ingvar men igår satt vi i allafall.Jag får ta o ringa någon dag till Carina o prata om vad vi ska göra för något till den 2 augusti för ät bart, det får inte bli för omständigt för jag orkar inte stå så länge på ett o samma ställe ,något tilltugg blir det .Nu ska jag åka o mata Alicias katter , men dom brukar knappt komma fram för grann farbror brukar ge dom mat hemma hos sig.Men jag åker dit iallafall, så lägger ut mat till dom , o tar in posten. De kommer väl hem på onsdag tror jag kanske berår på vädret lite också, men innan fredag är dom hemma ,för då ska vi åka skönt med en tripp.Längtar till hotell frukost redan annars är jag dålig på frukost men hotellerna har så mycket gott att man är mätt hela dagen nästan.  Nu ska jag åka i väg en stund, vi kanske hörs på eftermiddag, ha en skön dag.

Ovido - Quiz & Flashcards