piu

Alla inlägg den 15 september 2008

Av pirkko sundeborn - 15 september 2008 22:10

Idag har jag o Ingrid varit till stan o stor handlat ,sen har jag varit till stora skogen ENSAM o plockat ett par liter kantareller , ja det var väl inte direkt någon stor skog precis en dunge kan man säga, skogen törs jag inte gå själv, måste skriva sådär o retas med Anki hon tror ändå inte att jag har varit i en stor skog, bland tomtar o troll. Sen ringde Benny o frågade om jag kan vara Cornelia vakt ett par timmar på fredag för de själva ska till begravning kl 13 ,de vill inte ta jäntan med sig, det är ju förståeligt , o jag tycker det blir kul o vara med sessan en stund o gosa med henne,på onsdag kommer den andra sessan hit o sover över tills på torsdag J oJ ska till Stockholm fram o tillbaks , det blir också kul man får prata o prata hela tiden så det blir någ inte en tyst stund. Ikväll kom Jeanette hit direkt från jobbet o provade sin brud klänning som hänger hos oss för att Jens ska inte få se den före bröllopet hon hade köpt en gördel så hon skulle prova den, mamma grinade nästan när jag såg henne  i klänningen jag är en sån grin- Lisa  hur ska det då bli den 13/12 ???????? Mascaran rinner väl över hela ansiktet o snoret med för den delen. Ja, ja vi är någ sådana mammor . nu ska jag sätta punkt för dagens skrivande o gå lägga mig , känner mig lite trött faktiskt.Så natt inatt

Ovido - Quiz & Flashcards