piu

Alla inlägg den 16 september 2008

Av pirkko sundeborn - 16 september 2008 14:59

Var hos tandläkaren idag gick bra, sen åkte jag till moster o drack en kopp o fick lite risgrynsgröt o ägg, sedan åkte jag till Birsta  o kollade lite min kusins grabb Jonas åkte till jobbet med mig på Bauhaus, köpte ett täcke o lite annat jux. När jag åkte hemåt så tänkte på min kusin Anne som bor på Fläsian så jag svängde dit o pratade en stund beklagade för de är nu i samma situtation som vi var för ett år sedan , deras hus ska ge plats åt en rast plats efter det nya E 4 :an sorgligt men sant, så de får börja leta sig också nytt boende de har bott där 20 år jätte mysigt, de vet inte heller vart de ska ta vägen eller hur de ska bo.Lider med dom. Ja nu får jag väl börja steka kött till mannen min själv ska jag äta paprika halvor med någon jux i o gratinera dom i ugn. Ha det en trevlig em.

Ovido - Quiz & Flashcards