piu

Alla inlägg den 25 september 2008

Av pirkko sundeborn - 25 september 2008 21:19

Hej o ho va veckorna går. Igår var Jeanette o Alicia o hämtade mig så vi åkte till City Cross o stor handlade vi åt på Frasses jag åt Chikennuggets o fick så fruktansvärt ont i magen satt på toan till o från hela kvällen. Sen kom Mattias o Mutti fram o tillbaks hit Jeanette visade sin klänning till honom, de drack en kopp med mig.Jag gick till sängs vid 22 tiden för jag skulle upp vid 6 o hämta Alicia skulle vara där tills hon vaknade o sen ta med henne hem till oss, Mutti var ledig men hon fick åka på kurs på Sitt jobb på Ikea, kursen skulle hålla på till lunch men det blev förlängt till 16 , men det gjorde det samma det brukar gå bra med tösen. vi var ute hela dagen, Ingvar o Bengan höll på med botten grejset till boden, det var ju så underbart väder.Jeanette kom vid 16.30 sen kom larm killen o instalerade färdigt larmet.Jag har varit o duchat efter idol det var skönt. Nu ska jag inte göra så mycket mer ikväll mer än tömma diskmaskinen det är det trokigaste jag vet av hem sysslorna vänta tills det längsta .Vi får höras imorgon gott folk, så natt i natt.

Ovido - Quiz & Flashcards