piu

Alla inlägg den 23 september 2008

Av pirkko sundeborn - 23 september 2008 15:08

Idag har vi varit ute o grejat hela dagen, Ingvar började o greja med att bygga redskapsbod 15 kvm. Jag var liksom hantlangare fast vi har bara hunnit o mätt o Ingvar har kärrat grus på platsen den ska vara o kört dit plattor den ska sto på alltid en början, imorgon ska han först till VC o lämna prover sen ska han åka o hämta fin sand som ska vara under plattorna. det är ju så härligt väder en riktig britt sommar värme , skönt så länge det varar. Igår kväll pratade jag med Christina säkert över en timme , gud vad vi hade att prata om, hon var halv tids sjuk hon har inflamation i armarna.Hon ville att vi ska komma ner någon helg framöver vi får se , vi har rätt så mycket just nu kalaser o annat jux.Lill-trollet fyller ju 1 år snart o Jens 31 . Sen vet jag inte när Jens ska åka till Irland , han skulle åkt nu till helgen men det blev uppskjutet, så det berår på när han ska fara o hur Jeanette jobbar då, annars måste vi ställa upp o passa Alicia o hämta från dagis för Mutti jobbar så sent på kvällarna , men det ordnar sig det brukar ju göra det.Nu tror jag att jag ska ta en promenad i det fina vädret, ni får ha en trevlig em. alla glada.

Ovido - Quiz & Flashcards