piu

Direktlänk till inlägg 7 september 2009

Efter fisketuren i helgen

Av pirkko sundeborn - 7 september 2009 08:16

Yes har haft en faktiskt fin helg lungt o skönt i vårt fina fiskeläge , har fått 2 fina firrar I fick också 1 fin öring. Har suttit vid läger elden pratat myst o mm. När vi kom hem igår em. så kom familjen näsman på besök , H o R har sin vagn hos oss så I , H o R tvättade deras vagn igår. Hörde att lill-trollet med mor är sjuka , Alicia var också förkyld så hon är någ hemma idag skulle jag tro, de små trollerna är det syndom när de är sjuka , o helst nu med svininfulensa i knutarna. Annars är det väl som vanligt , ont o jävligt i kroppen , börjar bli så less på det här inte en dag utan värk på 6 år , kan knappt vända mig i sängen på natten , men jag ska ju till läkaren snart så får vi se vad dom hittar på för skit den här gången, säkert är det diabetes som börjar spöka efter 32 år hoppas verkligen inte det, o så börjar man väl bli gammal också uppe på allt. Nu ska jag gå o ta en kopp java igen Ingvar sover än han jobbar kvällen den här veckan. Det är härlig höst väder ute i allafall sol ,sol o sol. Ha en solig dag

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av pirkko sundeborn - 23 mars 2012 06:10

 Ja det var det , men det blir inte så att man går in o skriver , i o m att man är i FB o kollar ist. Orkar inte ens skriva  allt som har hänt o händer jobbar o står i  , ska iväg till jobbet strax, men det är ju fredag så det är skönt, Jag tror att ...

Av pirkko sundeborn - 23 mars 2012 06:10

 Ja det var det , men det blir inte så att man går in o skriver , i o m att man är i FB o kollar ist. Orkar inte ens skriva  allt som har hänt o händer jobbar o står i  , ska iväg till jobbet strax, men det är ju fredag så det är skönt, Jag tror att ...

Av pirkko sundeborn - 13 januari 2012 17:22

Nu bloggar jag nästan aldrig , man är väl på FB  istället. det har hunnit hänt mycket sen jag skrev sist  gubben o jag  var till Stockholm  när han fyllde  en massa år, jag överraskade  med en weekend med mat hotell supe  skansens nyårs klockor  m, m...

Av pirkko sundeborn - 13 december 2011 15:30

Hemligt så här års jul o-NYÅR ........Borta med vinden .......... ingen  ,inget eller något ,,,,,,,,Alla ska  lyssna på den  ni!!!!!!!! ...

Av pirkko sundeborn - 11 december 2011 08:30

Ja snart är det ju jul ,,känns inte som så, livet går med raska steg jobb hem äta sova , orkar inte så mycket mer, nu har jag vickat 5 veckor på så gott som 100 % nästan . så gamla tanten orkar liksom inte så mycket mer, Nu har jag blivit förkyld oxå...

Ovido - Quiz & Flashcards