piu

Alla inlägg den 30 september 2009

Av pirkko sundeborn - 30 september 2009 16:13

Ja det håller jag på att koka tills imorgon Ingvars älsklingsrätt. ja vad har hänt,,,,, har varit så blää att har inte orkat att skriva, o ingen är väl intresserad att höra ältandet ont det gör ont........... Har varit på möte i måndags med gud vet vilka det var 5 personer som satt vid det runda bordet. diskuterade min framtid, ???? jag blir skickad till ryggis troligast , kanska snar framtid, dom ska kolla min arbets förmåga , så vi få se . jag ska även nu om 14 dagar till rygg röntgen. Ja det om det. Idag har min kära man hjälpt mig att putsa köks fönstret o bytt gardiner så nu ser man ut igen, var till Rutan o köpte nya gardiner trodde det skulle pigga upp lite , men det vet i tusan om det gjorde värkan ?? Helgen som var , var vi till fiske läge , bara skönt att sitta ute o skinra tanke verksamheten en stund. Det var ju så skönt väder, ocskå. Ingen fisk i sikte men O-sjön är ju känd svår fiskat. Det var mycket folk där 6 vagnar var vi . Nu till helgen blir det någ ingen åkande det har även blivit kallare nu Nordan vindar  så det är inte så kul att sitta där heller. Någon dag blir det väl att man åker ut bara med bilen. Jag måste även ta mig till leksaks affären snart o inhandla till lill- fisen men det blir inte så svårt när man vet vad jag ska ha. Alicia var även hos mig i förrigår en stund medans J o J uträtte ärenden, men det var inte så lång passning, hon har blivit riktigt  "stor" tjej nu . bara kärleks  prat. Killar mm. det sak börjas i tid sägs det. Nu  ska jag åka till  ICA o köpa  kålrötter . För sonen kommer någ inte idag med stenar som jag har beställt. Härligt att dom är på gång i allafall så man kan börja planera baksidan på skit tomten, ska köpa snabb växande växter så det blir fort " grön skog" av växter så  man får lite eget liv.Ni får ha det gött folk.

Ovido - Quiz & Flashcards