piu

Alla inlägg den 16 oktober 2010

Av pirkko sundeborn - 16 oktober 2010 15:10

Soligt som attan ute men kyligt. Alicia o Jens har åkt för ett tag sedan , de skulle ev. på Bio. Dom sov över hos mig inatt Alicia har varit med mig ett par timmar på förmiddag  medans Jens var o jobbade. Lill-trollet är ju hos sin mormor , har lite dåligt samvete att jag kunde inte ha henne över helgen, men det törs jag inte när jag är själv , jag ramlar ju som bekant ibland , så Cornelia kan ju inte hämta hjälp eller ringa ngn. om det skulle hända, men vi får ha henne sedan när Ingvar är också hemma.Men det gick säkert bra att vara hos mormor , så hon får springa lite o "jaga" o kola ifall hon har hittat på en massa hyss. Christina o jag snackade nyss en massa strunt alltid lika kul o prata med henne. Hade tänkt åka till O-sjön men struntade i det . Sitter hemma o gör ingenting . skönt det också . Var ute med Alicia en stund imorse o sedan gick vi in o spelade kort, hon är riktig duktig o spela , så mormor förlorar. Inte snällt hih-hii.Nehej nu får ni ha det gött folk så hörs vi.

Ovido - Quiz & Flashcards