piu

Alla inlägg den 17 oktober 2010

Av pirkko sundeborn - 17 oktober 2010 14:01

Har varit till min kusins "nya" hus o tittat på när dom renoverar, hugaligen. Det blir fint när det är färdigt. Snackade bort en stund, det är så kallt o trist nu , bara snö eländet o vänta. Mannen min ringde  imorse de är på väg hem , skönt, så livet bli det normalt igen.Han ska få köttfärslimpa till middag om dom inte har ätit , middag när dom kommer ,  men dom stannar väl efter vägen o äter skulle jag tro.Igår kväll var jag så trött så jag gick o la mig vid 22 tiden orkade inte hålla ögonen öppna knappt, somnade fort men vaknade vid 1 tiden på natten o jisses vad svårt det var o somna om vred mig till 03.30 hade fortvarande INTE somnat, man blir nästan förbaskad när det blir så, o dessutom ensam hemma med alla spökerna. Men jag var uppe med tuppen i morse ändå . Ni får ha det så skön söndags eftermiddag gött folk.

Ovido - Quiz & Flashcards