piu

Alla inlägg den 29 oktober 2010

Av pirkko sundeborn - 29 oktober 2010 08:21

Ja livet går som vanligt, vintern har gjort sig påmind med kalla nätter o frostigt vitt ute. fy gillar inte läget alls. Var jag hos Rut o köpte nya gardiner i allafall , har inte köpt nya sedan vi flyttade hit , så det blev lite "nyare " i vardags rummet, min make hjälpte mig o putsa fönstret o sätta upp dom (gardiner), Lite annorlunda blev det. Igår åkte jag fram o tillbaks till Långsjön fikade o pratade strunt med fru Westerlund o några koppar kaffe förstårs. Lunchade med henne också.Så tack för det Anki  !! Sedan är jag hos Näsmans katt varje dag o "pratar" kisssemiss språk, stackarn känner sig ensam.Igår när jag kom så hade han spytt på ett par ställen, bara han inte bli sjuk också , jag får se hur det blir med den saken, bara slipper åka till veterinären i afall. men katten hade kanske tagit råtta ute så det var därför, han var pigg så det är någ inte så allvarligt. Nehej nu ska jag gå o ta en kopp java till , så har det gott folk.

Ovido - Quiz & Flashcards