piu

Alla inlägg den 22 oktober 2010

Av pirkko sundeborn - 22 oktober 2010 07:45

Ja thermometern visade -9  kl. 06.35 , fy så kallt.Fick titta 2 gånger innan jag fatta att det var så kyligt. Mutti ringde igår där var +31 vilken skillnad, jag hade inget i mot o byta med dom.Mycket riktigt min son ringde igår kväll o frågade vad det var för hemlis hih-hii , fast han sa att , han ville bara jäklas med mig , men lite nyfikenhet vad det väl i samtalet. Jag blev väldigt överraskad när jag kollade in på Facebook igår, en "gammal " vän hade sökt upp mig, det var ju roligt Lena. Det är 100 år sedan jag pratade med henne sist.Nu ska jag gå o tända pannan så det hinner inte bli så kallt inne, så man får elda ihjäl sig jag vill inte elda alls men det måste göras, Ingvar sover än vet inte när han kom hem inatt, så då får han sova , försöker vara lite tyst. Imorgon ska vi till trollet , vad mysigt så man kan alltid hoppas på ett stort kram eller två.Ha en bra dag gött folk.

Ovido - Quiz & Flashcards