piu

Alla inlägg den 3 mars 2010

Av pirkko sundeborn - 3 mars 2010 07:21

Igår hände väl inte så mycket, Ingvar körde in ved, åt o.s.v Jag gick till grannen en sväng på eftermiddag tog en kopp o surrade ca 1 timme, Pratade med moster , hon ville jag skulle komma o hämta låååååååååååånga strumpor som hon har stickat till mig, igen. Hon hade pratat med Finland , min kusin som fick hjärnblödning , har fått kommit hem, vimsar bara lite grann ibland, går på rehab, skönt, att han klarade sig. Skulle bli nästan helt återställd enligt läkarna. Sedan ringde Benny o troll, hon  hade precis badat tagit av sig morgon rocken så hon sprang naken , hon sa att nu är jag naken fis, lill troll.Jag pratade faktiskt en liten stund , innan hon kom på o fråga efter FAFFA, Men hon sa att älkar dig, det värmde.Nu håller jag på o elda lite, inte så kallt, men bättre hålla lagom värme i systemet så det inte hinner bli kyligt, det blåser som attan nordlig vind, men det skulle väl  bli bra väder till helgen. Får vi hoppas på det Mutti o Alicia åker ju till fjället, med Jossan o hennes familj, Jens jobbar han, men Mutti var visst ledig, så då passar det ju bra nu när Alicia har sportlov till veckan. Ni får ha en bra days, gött folk.

Ovido - Quiz & Flashcards