piu

Alla inlägg den 7 mars 2010

Av pirkko sundeborn - 7 mars 2010 20:13

JA som sagt så kom familjen troll igår, det var ju roligt, vi åt lite lunch, sedan gick Carro, Trollet o jag ut i det fina vädret, Var till Ica fram o tillbaks, sedan var vi på gården o lillen åkte ner på snöhögarna, mer, mer .. hela tiden. Men det var Carro som fick "slänga " upp henne, jag kan o törs inte lyfta ngt, ännu. Sedan åt vi varm smörgås tårta, Cornelia fick kokta grönsaker o ägg hon vill inte ha . Det var fullt ös på henne, hela tiden lill-fisen. Dom åkte hem vid 18 tiden, sedan tittade vi på dumburken en stund, Ingvar var ingen pigg, precis. Imorse vaknade jag jätte tidigt före 6 o klev upp också, hade så ont som vanligt. Efter frukosten var jag ute o gick med myrsteg en sväng, sedan åkte jag själv till Timrå. Ingvar ville vara hemma. Jag var där o hämtade sockor som moster har stickat igen till mig, jätte långa, mysiga sådana. Tack  o Tack, Carro vill också ha , så jag får köpa garn så moster stickar. Ni får ha det gött folk, så hörs vi.

Ovido - Quiz & Flashcards