piu

Alla inlägg den 10 mars 2010

Av pirkko sundeborn - 10 mars 2010 11:15

Igår putsade jag ett fönster o gick en sväng, inatt har jag knappt sovit så j-la ont i ryggen , igen. Bengan  o Ingrid kom också på dan igår o ville ha en kopp kaffe. det var väl allt , jag ringde till Christina o surrade en stund, det var väl det roligaste på hela dagen. Idag vaknade jag också med min "kompis " värken, halv sex tiden , JAG BLIR TOKIG snart , om jag redan inte är det. Jag var ju rätt så bra jan, o feb. men nu är jag snart i ruta ett igen. Idag törs jag inte ens gå ut o gå, för det är lite halt o slaskigt. Försöker göra lite gymnastiska övningar inomhus, men skit. Allt är bara fan på ren svenska. Men efter regnet brukar det ju bli solsken säger dom som vet, får hoppas på det. Ha det.

Ovido - Quiz & Flashcards