piu

Alla inlägg den 13 mars 2010

Av pirkko sundeborn - 13 mars 2010 09:16

Vilket väder idag härligt så här långt !!!! Ingvar jobbar idag är i Vemdalen, säkert vackert där också med alla vyer idag. Igår blev jag banvakt, Alicia var hos mig , det var ett bra tag sedan sist hon var här en hel dag. Det gick så bra , men hon "sköter " det mesta själv börjar bli så stor tjej nu. Man kan prata lite " vuxen " språk med henne. Vi var ute på förmiddagen hon gick på skaren , det var länge sedan det var så hårt på snön. Sedan kom Jens o hämtade henne , Alicia o jag gick ut igen på eftermiddag hon ville åka på snö högarna, igår kväll satt jag o tittade sedan på Lets danse, Ingvar gick till bädden rätt så tidigt,Annars är det väl som vanligt. jag ska gå en sväng idag får vi se om jag orkar en längre sväng än till Ica,fick även svar från farbror docktor igår, måste gå igen o ta prover om några veckor, ämnes omsättningen var väl si så där, sänkan var väl också förhöjd.Ja , ja det om det. Ni får ha det i det fina vädret, förresten Grattis moster i efterskott (hon fyllde ett antal år igår) !!!!!!  tjingeling!!!!!!!!

Ovido - Quiz & Flashcards